Wat zijn de betalingsmethoden?
Betalen kan op diverse manieren. Naast het handmatig overmaken van jouw betaling op onze bankrekening, bieden wij ook de volgende betaalmethoden aan:
iDEAL / Creditcard / Paypal / Apple Pay / ING Home’Pay / Bancontact / KBC – CBC / Belfius Direct Net / SOFORT Banking / Giropay / EPS / Przelewy24
Kan ik ook zelf handmatig mijn betaling overschrijven via mijn bank?
Het is ook mogelijk om een handmatige overschrijving te doen. Wanneer wij jouw betaling hebben ontvangen zullen wij de order direct in behandeling nemen en versturen. Je kunt het bedrag van je bestelling overmaken naar het volgende rekeningnummer:
IBAN: NL54ABNA0872709655
BIC: ABNANL2A
T.N.V.: PLANTINTERIOR
Vermeld bij je betaling altijd het bestelnummer + jouw naam.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven ernaar om alle bestellingen binnen 5 werkdagen na betaling te versturen. Bestellingen die op donderdag t/m zondag binnenkomen, verzenden wij op maandag i.v.m. onzekerheid over de dag van bezorging vanuit PostNL, DHL, DPD en GLS. Bij bijzonderheden stellen wij je per WhatsApp, SMS of email op de hoogte.
Het is momenteel erg druk bij PostNL, het kan zijn dat je pakketje een dagje (of 2) langer onderweg is dan gebruikelijk. Maak je geen zorgen, de stekjes en plantjes zijn dan nog gewoon goed 🙂
Wanneer komt mijn pakketje binnen?
Zodra jouw pakketje verzonden wordt, ontvang je via de mail een Track&Trace code. Zo kunnen wij en jij eenvoudig online het (brievenbus)pakketje volgen. Wanneer het pakketje door de brievenbus past, hoef je niet thuis te zijn op het moment van bezorgen.
Moet ik verzendkosten betalen?
Bij bestellingen (met bezorgadres in NL) boven € 94,95 en (met bezorgadres in BE en DE) boven € 144,95 zijn de verzendkosten inbegrepen. Bij bestellingen onder dit bedrag zijn de verzendkosten € 6,95 binnen Nederland en de verzendkosten € 8,95 binnen België. Buiten NL BE en DE bedragen de verzendkosten vaste tarief € 9,45 incl. Track & Trace code, aangetekend en een verzekering t/m max €100.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar de volgende landen:
Nederland €6.95 | 1-2 dagen
België €8.95 | 1-2 dagen
Luxemburg €13.50 | 1-2 dagen
Duitsland €9.45 | 2-3 dagen
Frankrijk €14.25 | 4-5 dagenMonaco €14.25 | 4-5 dagen
Spanje €16.95 | 6-7 dagen
Malta €29.95 | 6-7 dagen
Italië €16.95 | 6-7 dagen
Portugal €21.95 | 6-7 dagen
Griekenland €28.95 | 8-9 dagen
Zweden €21.00 | 5-7 dagen
Denemarken €15.95 | 5-7 dagen
Finland €21.00 | 5-7 dagen
Oostenrijk €17.00 | 5-7 dagen
Hongarije €23.00 | 5-7 dagen
Zwitserland €23.00 | 5-7 dagen
Tsjechië €21.00 | 7-11 dagen
Letland €28.00 | 7-11 dagen
Litouwen €28.00 | 7-11 dagen
Cyprus €28.00 | 7-11 dagen
Bulgarije €28.00 | 7-11 dagen
Slowakije €21.00 | 6-7 dagen
Faeröer €25.00 | 7-10 dagen
IJsland €25.00 | 7-10 dagen
Groenland €45.00 | 7-10 dagen
Kroatië €29.00 | 8-10 dagen
Estland €29.00 | 8-10 dagen
Roemenië €27.95 | 9-11 dagen
Polen €22.95 | 6-7 dagen
Ierland €24.95 | 6-7 dagen
Singapore €45.00 | 6-8 dagen
Verenigd Koninkrijk €12.00 | Momenteel gesloten!
Noorwegen €23.00 | Momenteel gesloten!
Rusland €23.00 | Momenteel gesloten!
Afhalen
Je hebt al een bestelling geplaatst en je wenst nog een andere artikel toch te bestellen. Geen probleem! Je kunt altijd een extra bestelling plaatsen met de mogelijkheid “afhalen”, hiermee hoef je geen dubbele verzendkosten te betalen.
Kan ik mijn aankoop ten alle tijden ruilen of retourneren?
Wettelijk bestaat er een bedenktermijn van 14 dagen. Echter, zijn daarop enkel uitzonderingen, zoals bij producten die snel bederven of verouderen, zoals vers voedsel en verse dranken of bloemen.
Als je niet tevreden bent met jouw aankoop, vragen wij om een email te sturen naar info@stekjesbrief.nl. Lees hierover meer in onze algemene voorwaarden
Samen met jou proberen we dan tot een passende oplossing te komen.
Krijg ik een potje bij mijn plantje?
Nee, helaas. Alle potjes zijn los verkrijgbaar en dienen alleen ter inspiratie bij het plant artikel.
Ik heb geen bevestiging E-mail ontvangen?
Als je niet binnen enkele minuten na bestelling een bevestiging hebt ontvangen, dan kan het volgende fout zijn gegaan.
Toch komt het geregeld voor dat diensten zoals Hotmail of Gmail onze bevestigingen markeren als spam. Controleert dus je eerst je spambox, want waarschijnlijk staat daar de bevestiging. Om te voorkomen dat in de toekomst onze mail als spam wordt gemarkeerd adviseren wij je om ons toe te voegen aan uw lijst met contactpersonen.
Mocht je geen bevestiging hebben ontvangen neem dan contact met ons op via info@stekjesbrief.nl.
Kan ik de verzending van mijn bestelling uitstellen?
Ja hoor dat kan! Stuur dan na het bestellen een email naar info@stekjesbrief.nl en geef ons aan vanaf welke datum je plantjes kunnen bezorgen. Je kunt het ook noteren in het opmerkingen veld wanneer je je bestelling plaatst.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen of ophalen?
Ja, dat kan. Echter doen we dit wel alleen op afspraak. Gaarne altijd een bericht sturen via Instagram, webshop chatbox of een email om een afspraak te maken, aub.
Mijn favoriete product is uitverkocht!
Staat jouw favoriete product er niet (meer) tussen. Meld je email aan via productpagina voor de wachtlijst/waitlist, stuur ons dan een email of voeg het product toe aan je ‘Wishlist’ en dan informeren wij je wanneer het product weer beschikbaar is.
Zijn jullie producten ook elders te koop?
Nee, helaas kan dit momenteel nog niet.
Kou en vorst
Wanneer er strenge vorst heerst, hebben plantjes een verhoogd risico op kouschade tijdens de transport. Om de veiligheid van de plantjes zoveel mogelijk te waarborgen kan het zijn dat we je bestelling één of meerdere dagen later verzenden. Bij temperaturen van 5 graden of lager raden we aan om een Heatpack mee te bestellen, daarmee blijven je plantjes lekker warm onderweg. De heatpacks zijn in de varianten 40 en 72 uur beschikbaar in de webshop. Extra tip! Open je pakketje in de koude maanden niet direct bij aankomst, maar laat het pakketje de kans krijgen om op kamertemperatuur te komen.